هیوا جانهیوا جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

هـیـــوا , فرشته ی آسمونی ِ ما

اولین حرکتای دخملی

1391/11/6 11:05
نویسنده : مامان زهرا
254 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانم  عشقم جیگرم ، خوشگلم جات راحته پیشم؟ مامان فدات بشهلبخند

بلاخره قصد داری خودنمایی کنیا، خدا رو شکر، خیلی منتظر موندم تا تکون بخوری توی دلم

جتد روزیه روزی یه بار یه تکونی به خودت میدی که مامان متوجه بشه خوشگلم، آهنگم برات میزارم انگار دوست داری اخه بعضی وقتا عکس العمل نشون میدی

خدایا شکرت که دخملیمون حالش خوبهلبخند

از الان رویای روزی رو دارم که میزارنش توی بغلم، وای خداااا چه تصور شیرینی خوشمزه

انشالله نصیب همه آرزومندها بشه، انشالله ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نی نی و مامی
6 بهمن 91 12:02
سلام زهرا جون.بهتون تبریک میگیم ایشاالله به وقتش صحیحو سالم بیاد بغلتون.


سلامت باشی عزیزم
نی نی و مامی
7 بهمن 91 10:29
راستی زهرا جون نی نی هامون فکر کنم فقط چند روز با هم اختلاف سنی داشته باشن.ما امروز هفته 18رو تموم کردیم.



آخی نازی
چقد خوب،ما تازه هفته 19 رو تموم کردیم
نی نیه شما دخمله یا پسر؟
مهتاب
9 بهمن 91 10:14
سلااااااااااام عزیزززززززم.دیدی گفتم به زودی تکون میخوره.فدای هیوای کوچولوی خاله بشم که بلاخره مامانشو خوشحال کرد.عزیز دلم ورود به دنیای پر از لذت مادرانه رو بهت تبریک میگم.دوست دارم.


قربونت برم مهتاب جون، منم شما رو دوست دارم
واسه آویسا جونم
نی نی و مامی
9 بهمن 91 12:40
پس یه هفته با هم فاصله داریم.
اون دفعه که رفتیم سونو کوچولومون خودشو نشون نداد واسه همین نمیدونیم دخمله یا پسر 21 بهمن میرم ببینیم چیه.




مامی جون انشالله اول سلامت باشه بعدش جنسیتی که دوست داری