هیوا جانهیوا جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

هـیـــوا , فرشته ی آسمونی ِ ما

طی کردن نصف راه با فندقی

1391/11/11 23:57
نویسنده : مامان زهرا
431 بازدید
اشتراک گذاری

هوراااااا 20 هفته مون هم تموم شد دخمل گلم niniweblog.com

انشالله خدا یاری کنه تا نصف باقیمونده راه رو هم به سلامتی طی کنیم تا خوشگلمون صحیح و سلامت بیاد بغل مامان و باباشقلب

بابایی به این مناسبت برای هیوا عسلی کیک خوشمزه خریده بود خوشمزه، مامانی مزه شو دوست داشتی؟

مامان هم برای عشقش ازین شیرینیا درست کرد ،  نوش جونش باشه الهی ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سامیار
12 بهمن 91 0:38
وای مامانی این چیزای خوشمزه رو نذار اینجا ماهم هوس میکنیما


سامی جون تشریف آوردی اینورا بگو برای دخملی و گل پسرات درست میکنم


نی نی و مامی
12 بهمن 91 11:12
مبارک باشه هیوا جونو مامانی گلش.


ممنون مامی جون
اسما
12 بهمن 91 14:02
ووووووووووووووی دهنم آب افتاد دلم به تاپ تاپ افتاد

تبریک میگم عزیزممممممم ...ایشاله که نیمه ی دومم به خوبی اولی پشت سربذاری و به سلامتی و دل خوش بیاد بغلت ایشاله

بوووووووووووووس برای هیوای خاله



قربونت خاله اسما
اسمایی اگه دلت خواست بگو بدرستم برای خودتو فینگیلی بفرستم
مامان بهادر
12 بهمن 91 18:36
مبارک باشه عزیزم
خیلی خوشحال شدم نینیت دختره
همیشه شیرین کام باشی



قربونت سپیده جونم
سمیرا
18 بهمن 91 1:43
به به مامان خوش سلیقه دلم خواستتتتتتتتتتتتت دست باباییم درد نکنه راستی سلاممممممممممم دوستم
سمیرا
13 فروردین 92 13:20
عزیزه دلم عیدت مبارک باشه فدات شمممممممممممممممم