هیوا جانهیوا جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

هـیـــوا , فرشته ی آسمونی ِ ما

روزت مبارک مادرم

1392/2/11 11:57
نویسنده : مامان زهرا
438 بازدید
اشتراک گذاری

به دنیا آمدم تنها، با ترس و گریان که در آن لحظه تو مرا در آغوش گرفتی .... تنهایی، ترس و غصه همه برایم در آغوشت بی معنی شد.
در ناتوانی و ضعف تمام بودم که به من جان دادی و عصاره وجودت را به من اهدا کردی ....
به هر بهانه به من گفتی "عاشقم هستی"
ولی من اینقدر درگیر بزرگ شدنم بودم که یادم رفت محبتت را پاسخ دهم و
اما تو بی دریغ به من عشق ورزیدی ....
من رشد کردم و بزرگ شدم به حدی که می خواهم موجود دیگری را به این دنیا بیاورم و جای تو را بگیرم ...
اما نه ... تو یکی بودی و هستی تو "مادر" من هستی و بی نظیری....
روزت مبارک ای فرشته مهربان
که تنها در این روز یادم می افتد چقدر عاشقتم و بودنت چقدر به زندگیم ارزش می دهد....

 

 

هیوای من ممنونم که اومدی و منم به این جمع اضافه شدم ... قلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

اسما
14 اردیبهشت 92 23:46
عزیزممممممممممممم روزت مبارک ...


گلم سیسمونی هیوان نانازی هم خیلییییییی خوشگل بود ، دست مامان و بابا درد نکنه ...واقعا مامان و باباها خیلی میوفتن توی زحمت ...

الهی که به دل خوش و به سلامتی ازشون استفاده کنه ..

زهرا جووون دیدم مثه من مولفیکس گرفتی ، اگه همین یه بسته رو گرفتی دیگه اصلا نگیر ، من که راضی نیستم ،دقیقا هم 56 تایی رو گرفتم ، پای آدرین رو سیاه کرد ، من ایرانی ها رو یه دور استفاده کردم ، هاگیز هم استفاده کردم به نظرم " مرسی " از بقیه بهتره .



اسماااااا جونم روز شما هم مبارک باشه

سلامت باشی عزیزم

آخی نازی آدرین جونم
سایز 1 رو یه دونه گرفتم اما سایز 2 رو 4 تا
خواهر شوهرم واسه دخترش الان 1.5 ساله استفاده میکنه خیلی راضی بود، واسه این منم گرفتم
گرچه پوست بچه ها با هم فرق میکنه، حالا خدا کنه هیوا بهش حساست نده