هیوا جانهیوا جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

هـیـــوا , فرشته ی آسمونی ِ ما

حال و هوای محرم

1392/8/24 11:41
نویسنده : مامان زهرا
641 بازدید
اشتراک گذاری

ماه محرم شد و خواستم لباس علی اصغر به هیوا بپوشونم و ببرمش برای مراسم ، اما میدونستم که دخترم طاقت گرما و شلوغی رو نداره نتونستیم بریم مصلی

بلاخره روز تاسوعا تونستم لباسو تنش کنم و به زحمت چند تا عکس کنار شله زرد نذری که به شکر سلامتیش پخته بودیم بندازیم

خانوم سربندش رو دوست نداشت، همش میکشیدش میخواست از سرش برداره و به لطف دستمال جادوییش اینجا آرومه

( هیچ توجه کردین این دستمال توی اکثر عکسا هست؟ یعنی بدون این شی جادویی زندگی برامون امکان نداره ها چشمک ) 

 

بدون دستمال هم ببینین چه میکنه؟؟؟

 

بلاخره بدون سربند و با تسبیح آروم شده ، دخترم انگار داره شعار میده ، چی میگی مامان جونم؟

 

 

اینم که دیگه آخر خلاقیته، براش لباس رو شبیه سازی کردیم 

این همه دردسر فقط واسه اینکه هیوا جونم اجازه نمیده چیزی سرش باشه ، تل و سربند و شال و کلاه هم نداره، کلا با همشون مشکل داره

 

متاسفانه روز عاشورا هم نتونستیم از خونه بریم بیرون، چون هم خودم مریض بودم و هم واسه هیوا که تازه حالش یه خورده خوب شده و ترجیح دادم خونه بمونه تا باز سرما خوردگیش عود نکنه .

 

* از کارای جدید هیوا جونم اینه که دیگه رسما شست پاش تو دهنشه و تمام مدت با لذت داره مزه مزه ش میکنه.

غذا خوردنش که از وقتی دیدم سوپ نمیخوره براش فرنی درست میکنم خداروشکر اینو میخوره ، اما حتما باید تازه درست کنم براش تا بخوره ، اگه از قبل داشته باشم و گرم کنم لب نمیزنه تعجب حالا اینو از کجا متوجه میشه نمیدونملبخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مژگان
24 آبان 92 17:11
چه بامزه شده هیوا جون. ایشاالله همیشه شادوسلامت باشه
مامان زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان بهادر
25 آبان 92 18:43
ای جانم فداش بشم
سارا*
26 آبان 92 10:12
دستمال جادوییش منو کشته خخخخخخخخخخ امام حسین نگهدارش باشه ایشالله
مامان زهرا
پاسخ
انشالله
ساجده
1 آذر 92 21:35
خخخخخخخخخخخ زهرا من عاشق اون دستمالشم عزیزمممم
مامان زهرا
پاسخ
اگه بدونی دیوونمون کرده با این دستمالش ، بدون دستمال نه شیر میخوره نه میخوابه
نسرین مامان آنوشا
9 آذر 92 20:49
قربونش برم منم عاشق دستمالش شدم لباس شیرخوارگان چه بهش میاد
مامان زهرا
پاسخ
مررررسی خاله