هیوا جانهیوا جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

هـیـــوا , فرشته ی آسمونی ِ ما

پدر مهربون تولدت مبارک

1392/5/4 19:15
نویسنده : مامان زهرا
1,087 بازدید
اشتراک گذاری

هیوا جونم گل گلابم دیروز تولد بابایی بودا دختر گلم، تبریک گفتی بهش مامانی؟

بابا جون مهربون انشالله سالهای سال سلامت باشی قلب

اینا هم از طرف هیوا جونماچماچ 

واسه بابایی کیک تولد پختم، خیلی خوشمزه شد اما بین خودمون بمونه ها مامانی شکلاتی که میخواستم باهاش کیک رو تزیین کنم خراب شد به خاطر همین ظاهرش بهتر از این نشد چشمک

 

 

عکس بابایی و هیوا خانوم شب تولد

 

آخه عشقمو ببینین چجوری ژست گرفته ، مامانی میخوام بخورمت وقتی اینجوری نگاه میکنیخوشمزه



امروز هم که هوا خیلی خوب بود با هیوا جونمون رفتیم پارک هواخوری ، البته خانوم خانوما طبق معمول همیشه ی گردش همینجوری خوابید تا برگردیم خونه

 

 

هیوایی با مامان و بابا

 

 

یه گل خوشگل بین بقیه ی گلا قلب

 

 

راستی داداش دوقلوی هیوا رو دیدین؟  نگفته بودم دو تا بچه دارم نیشخند 

( شوخی کردما باور نکنین یه وقت، هیوا ست با لباس پسرونه)

 

دخترم این روزا به صدای ما عکس العمل نشون میده البته بیشتر به صدای بابایی، توی خونه همش چشمش به در اتاقا میفته و اونا رو نگاه میکنه و حتی وقتی جابجاش میکنیم باهاشون چشم میچرخونه،  فکر کنم با فامیل دور نسبت داره که اینقد به در علاقه داره چشمک

یه وقتایی هم نازش که میدیم برامون میخنده،  اینم بگم این اتفاق خیلی نمیفته چون معمولا با نگاهی عاقل اندر سفیه نگاهمون میکنه انگار میخواد بگه بزرگتر از اونه که اینجوری باهاش بازی کنیملبخند

 

** دخترم عشق مایی نفس مایی همه ی زندگیِ مایی ، نمیتونم زندگی رو بدون تو تصور کنم ، جوری شده که اصلا باور نمیکنم تازه اومدی پیشمون انگار همیشه بودی همیشهقلب کاش میشد حس واقعی رو با نوشتن وصف کرد 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

شقایق
4 مرداد 92 23:27
ای مووووووووش فامیل دور گفتی یعنی هر هر دارم می خندم ))
مامان بهادر
5 مرداد 92 15:58
ای جانم هیوا خانوم خوشگلم روی ماهشو میبوسم
خیلی بامزه مخصوصا با لباس های پسرونه
تولد همسرتم مبارک باشه سال های سال شاد و خرم در کنار جمع گرم خانواده باشین


سپیده جون میخوای بگی دخترم شبیه پسراست؟
مهتاب
6 مرداد 92 11:04
الهی فداش بشممممم.لومی هزار ماشالله.دخترمون چه بزرگ شده.از طرف من اون لپای خوشگلشو ببوس.خدا براتون حفظش کنه.عزیزززززززم.


قربونت برم عزیزم به خودتو آویسا جونمون
ساجده
7 مرداد 92 16:22
الهی عزیزم چه ژستای خوشگلی بوس
تولدهمسرتم تبریک میگم ایشالا سالیان سال در کنار هم به خوبی وخوشی زندگی کنید


ساجده جونم، سلامت باشی
مامان آیهان کوچولو
15 مرداد 92 10:05
سلام زهرا جون.خوبی؟هیوای خاله خوبه؟
واکسن هیوا جونو زدین؟حالش خوبه؟زیاد که اذیت نشد؟


سلام عزیزم
فدات بشم خوبیم
خداروشکر خیلی اذیت نشد
خاله تینا
6 شهریور 92 19:44
خیلی بهت تبریک میگم دختر گلم
چه نوه ی خوشگلی . امیدوارم سالهای سال در کنار هم شاد و سلامت باشید . فعلا از طرف من
ماچش کن تا بعدا خودم به حساب لپاش برسم .
در ضمن اینقدر دلم برات تنگ شده
که نگو ...به امید دیدار


فدات عزیزم، انشالله به زودی برای شما
منم دلم برات تنگ شده خیلی ، منتظرتم به زودی