هیوا جانهیوا جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

هـیـــوا , فرشته ی آسمونی ِ ما

7 ماهگیت مبارک قند عسلم

1392/10/13 15:43
نویسنده : مامان زهرا
959 بازدید
اشتراک گذاری

نازگلکم چه زود داره میگذره این روزا و چه زود داری بزرگ میشی ، ناباورانه 7 ماه گذشته از اومدنت و روشن کردن زندگیمون با قدمای کوچولوت قلب

 

 ادامه ی مطلب رو از دست ندین ...

ببخشین این چیه گذاشتین اینجا؟ متفکر

 

اجازه بدین فکر کنم ...

 

بهتره برم امتحانش کنم ، انگار خوردنیه خوشمزه

 

اووووف تا اینجا اومدم چرا ازم دورش کردین دستم نمیرسهههههه

 

هیوا جونم آخرین روز از 7 ماهگیت یه کار جدید انجام دادی، وقتی کنار صندلیت نگهت داشتیم تونستی با تکیه بهش چند ثانیه بایستی تشویق

 

توی این حالتم این پستونک بیچاره از دستت در امان نیس چشمک

 

و اما یه خبر خوش دیگه هورا

لثه هات واسه 2 تا دندون کوچولوی نازت باز شدن و دیگه همین روزاست که دندون خرگوشی بشی خوشگلم

از صبحش همش کسل و بیحال بودی، فکر کردم خدای نکرده داری مریض میشی ،تا اینکه حدودای 9 شب بعد از اینکه ماست و میوه ت رو خوردی داشتی با قاشقت بازی میکردی و همش میبردیش توی دهنت، جنس قاشق چینی بود، یهو بابایی گفتش که انگار لثه ش صدا میده ها که به زحمت تونستیم دهنت رو باز کنیم و ببینیم که لثه ت باز شده و کلی خوشحالی کردیم ، سریع هم زنگ زدیم به مامان جون و مادر جون خبر دادیم و اونا هم کلی خوشحال شدن لبخند

 

دخملی یه عالمه لباسای خوشگل موشگل و تابستونی داری که الان اندازه ت شدن ، اما به خاطر سرد بودن هوا نمیشه وقتی میریم بیرون بپوشیشون، واسه همینم هر وقت یکیشو میارم بهت میپوشونم تا لااقل باهاشون عکس داشته باشیچشمک

 

یه ژست فوق العاده خانومانه از نفسِ مامان

 

اینا رو دلم میخواد قورتش بدممممممممممم خوشمزهبغل

بلاخره یه خورده سرت رو آوردی بالا و تونستیم گردنت رو ببینیم چشمک

 

لطفا بهم آب قند برسونین تا خودم اینجا غش نکردم لبخند

دوستای گلم که وبلاگ دخترم رو میخونین با شرمندگی ماشالله یادتون نره خجالت

 

این چیه همش باهاش مزاحم حریم خصوصیم میشین؟ صبر کنین مزه ش کنم تا ببینم چیه آخه ؟ چشمک

 

قراره فردا برای چکاپ 7 ماهگیت بریم مرکز بهداشت که اونم جزییاتش رو میام میزارم برات مامانی

پسندها (1)

نظرات (7)

اسما
14 دی 92 1:09
7ماهگیت مبارکـــــــــــــــــــــــــ قندعسلم . این مامانتم که فقط تک خوری میکنه ، هر ماه یه کیک خوشمزه میذاره فکر شکم گرسنه منو نمیکنه نصفه شبی میام اینجا نوش جون تون عزیزای من . ای خدا ، قربونش برم من ، هزارماشالــــــله ..چشم بد ازش دور ، لبسای خوشملشو قربون ... رویش مروایداتم مبارک موش موشی ی خاله ..خوشحالم توی این حس خوب یکی از اولین ها بودم
مامان زهرا
پاسخ
اسما جونم، شما تشریف بیارین پیشمون با هم کیک بخوریمممممم مرسی خاله اسمایی
اعظم
14 دی 92 12:37
ای جااااانم ماشاالله هزار هزار تا ماشاالله به این دختر خوشگل و خوش تیپ حیف که پسر ندارم. اگه داشتم الان واسه هیوا خانوم یه نشون میاوردم خدا حفظش کنه. دندوناش هم مبارک باشه مامان زهرای گل. ایشاالله به سلامتی همه مرواریدهای خوشگلش بیاد
مامان زهرا
پاسخ
ممنون عزیزم اعظم جون الان زوده واسه این حرفا ، دخملم میخواد به مدارج بالا برسه
خاله نکی
14 دی 92 18:09
وووووووووی بخورمت دیگه.... مامانش ببینم میذاری من دو هفته اینجا دووم بیارم یا نه !!!! خاله به فدای اون دندوناش نازت بشه. دیگه ماشالا داری خانوم میشی. ماشالااااااااااا
مامان زهرا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخخ همین قصدو دارم دیگههههههههههه
مامان آیهان کوچولو
15 دی 92 19:57
7ماهگیت مبارک..................ماشالله
مامان زهرا
پاسخ
مرسی گلم
ayhan
17 دی 92 19:28
ماشاالله چقدر نازی عزیزم هیواجون ...
مامان بهادر
19 دی 92 18:23
ای جانم هزار ماشالله خوشگل خانوم خیلی لذت بردم مبارک باشه خانوم خوشگله
مامان زهرا
پاسخ
خاله سپید مهربونمممم
ساجده
21 دی 92 17:37
7ماهگیت مبارکه عزیزمممممممم هزار ماشالا چشم بد ازش دور باشه چه لباسای خوشگلی دندوناشووووووو ببین موش بخورتو
مامان زهرا
پاسخ
مررررسی ساجده جون