هیوا جانهیوا جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

هـیـــوا , فرشته ی آسمونی ِ ما

دندونای کوشولوی دخملی

1392/10/17 21:30
نویسنده : مامان زهرا
808 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم دلم ببین دندوناتو که تازه از لثه ت زدن بیرون چه کوچولوئن؟


 

هیوا جونم دیروز رفتیم مرکز بهداشت برای کنترل 7 ماهگیت

عزیزانم لطفا ماشالله یادتون نره لبخند

قد : 76 cm

وزن : 9500 gr

دور سر : 46 cm 

 

راستی دیروزم کتاب عکس و مگنتایی که به عکس پرینت سفارش داده بودیم رسید دستمون ، یادگاری های خوشگل برای دخترم

 

 

اینا هم یه عالمه عکس روی درِ یخچال

 

پسندها (1)

نظرات (17)

نسرین مامان آنوشا
18 دی 92 18:42
سلام زهرا جونم قربون اون دندونای خوشگلت بشم چه جیگری میشی با اونا زهرا آنوشا داره شیر میخوره روبروی لب تاب به عکس هیوا نگاه میکنه اونقد ذوق میکنه میگه هیییی و با صدای بلند میخنده براش بچه ام فکر میکنه هیوا به اون میخنده خخخخخخخخخخخخخ
مامان زهرا
پاسخ
عزیز دلمه نوش نوش ِ خوش اخلاقم
اسپاترا
18 دی 92 18:53
عزیزم چه عکسهایی، چه دخملی نازی رویش مروارید های خوشگلت هم مبارک باشه مامان مهربون وبلاگتون بسیار زیباست با اجازه لینکتون کردم خوشحال میشم به ما هم سر بزنی
مامان زهرا
پاسخ
ممنون عزیزم باعث افتخاره
مامان بهادر
19 دی 92 18:23
اولین مرواریدهای سفیدت مبارک دوست دارم عزیزم
مامان زهرا
پاسخ
مرسی سپیده جونم
ساناز مامان نیکان
19 دی 92 21:59
سلام زهرا جون. من از کاربرای نینی سایت هستم. ابریشم.نمیدونم یادت باشه یا نه. کلوپ نانا زیاد میومدم.....حالا یادت باشه یا نباشه مهم نیس مهم اینه که من هرروز میام و منتظرم که آپ کنی....نمیدونم چرا تا الان برات کامنتی نزاشتم...ولی دیگه دلم طاقت نیاورد....هزار ماشالا به این هیوای دوست داشتنی...پسر من 4 ماهشه و تا الان تمام اندازه های قدی و وزنیش کپی هیوا بوده....عاشق این هیواتمممممم...چقدر ناناسیه اخهههه...هزار ماشالاش باشه. اگر اجازه میدی من لینکش کنم وبلاگ نیکان که دیگه راحت تر صفحه وبلاگشو باز کنم. منتظر کسب اجازه میباشم دوست مهربونم....ببوس و بچلونش این دخملیمون. 7 ماهگیشم خیلی خیلی مبارکه. انشالا فارغ التحصیلیش و ازدواجش
مامان زهرا
پاسخ
سلام عزیزم اسمت یادمه اما متاسفانه چیز دیگه ای یادم نیس گلم شما چرا تا حالا خودتو نشون ندادی که ما هم بتونیم آقا نیکان گلت رو ببینیم؟ دوستم خیلی خیلی لطف داری ، نیکان شمام خیلی نازهههههههههههه هزار ماشالله خواهش میکنم باعث افتخاره
خاله نکی
20 دی 92 18:38
واااااااااااای آب قند برسون به من... وااااااای فشارم افتاد کف زمین...... دندوووووووونااااااشو ببین واااااااای من دیگه طاقت ندارم میخوام انصراف بدم بیام خونه زودتر.....
مامان زهرا
پاسخ
منتظر انصرافتون هستیم
اسما
23 دی 92 2:34
ای جونم ، مبارکا باشه قندعسل خاله چه عکسای خوشملی ، آفرین به مامانو بابای باذوق هیوا جونم... جمع سه نفرتون همیشه لبریز از شادی باشه عزیزم. بوووووووووووووووووووووس به هیوا جونمو مامان زهرای گلش
مامان زهرا
پاسخ
مررررررررررسی خاله جوونمممممممممم
عذرا ننه ی سارا*
25 دی 92 13:44
ای جوووووووونم فدای اون مرواریدای ناناسش بوووووووووس وبلاگ سارا هم با عکسای جدیدش آپ شد
مامان زهرا
پاسخ
عذرا جون
مامان دوتا فرشته
25 دی 92 17:11
مبارک صدفات مامانش اپ می کنی یهخبری هم بده ماشالله به اینقند عسل از طرف من حسابی بچلونش قولبونش بشم
مامان زهرا
پاسخ
ممنون عزیزممم گلم من چطور به همه خبر بدم خووووووو
مامان دوتا فرشته
25 دی 92 17:12
به دوستای محمد رضا لینک شدید
ساناز مامان نیکان
25 دی 92 19:48
هیوایم بیا جلوجلوترجلوتررررآهاااااااااانگاززززززز گازی کنم تورووووو خوشمل مننننن.ماشالاااااا. دندوناتو بخولم منننن.جون دلمی خاله.منتظر رویش دونه دونه ی دندوناتم خاله جون. زهرا جون دندون دراورد بیقراری میکرد؟
مامان زهرا
پاسخ
ساناز جون مولظب باش دخملمم دندون داره گاز میگیره ها قبلش نه، بی نشونه یهو لثه ش باز شد اما بعدش خیلی بیقراری میکنه و کم حوصله شده
مامان آیهان کوچولو
26 دی 92 8:37
مرواریدات مبارک عزیزم.
نسیم
28 دی 92 12:23
خاله جونممممممم دندونات مبارک باشه عزیزم مثله ماه شدی قربونت بشم .زهرا جونم این کتابا قضیش چیه خیلی خوشم اومد منم برای آسمان میخوام
مامان زهرا
پاسخ
نسیم جووووون عزیزم کتاب عکسا رو به عکس پرینت سفارش دادم ایمیلت رو بهم بده تا دعوتت کنم و با همون لینکی که برات میفرسته عضو سایتش بشی به ازای هر کتاب عکسی هم که بخوای سفارش بدی میتونم بهت یه کد تخفیف بدم یه بار که کتاب عکس سفارش بدی به تو هم ازین کارت تخفیفا میده که بتونی به دوستات بدی در ضمن اینکه به وسیله ی من دعوت و و عضو بشی برای منم امتیاز مثبته
ساجده
28 دی 92 16:41
وای جیگر دندونات عزیزمممممممممم چه کتاب خوشگلییییییییییییییییییییی زهرا جون
مامان زهرا
پاسخ
ساجی جونم ساجی جونم شمام اگه ازین کتابا واسه یسنا جون خواستی همونجوری که برای نسیم توضیح دادم میتونی ایمیلت رو برام بفرستی خیلی یادگاریه خوشگلیه برای بچه ها
زهره مامان بارسین
29 دی 92 1:30
مرواریدت مبارک باشه هیوا جونم . فرشته کوچولوی خاله چه عکسای خوشگلی
مامان زهرا
پاسخ
ممنون زهره جون برای شما و بارسینِ گل
عمه مریم
30 دی 92 11:11
گل گلی عمه مبارکه تو هم دیگه خرگوش شدیا ایشالا مرواریدات همیشه خوشگل باشن و بدرخشن خوشگل ناز نازی من عکساتم همش خوشملن مخصوصا اون قرتیه که فرستادی تهران
مامان زهرا
پاسخ
مررررررررسی عمه جون
نسیم مامان آسمان
1 بهمن 92 10:57
مرسی عزیزممممممممممممم .ایمیلم nasim.*******@gmail.com
مامان زهرا
پاسخ
نسیم جون برات دعوتنامه فرستادم
maman masi
3 بهمن 92 15:37
ای جونممم تپل خانوم پسر من خیلی کوچولو موچولوئه زهرا جون آدرس اون سایتی که کتابای هیوا رو سفارش دادی بهم میدی؟؟؟ ********** @yahoo.com
مامان زهرا
پاسخ
عزیزم تپلی و کوچولویی که مهم نیس، فقط سلامت باشن مصی جون دعوتت کردم، برو به ایمیلت و ازونجا لینک رو باز کن این آدرسِ خود سایتشه axprint.com راستی هر وقت کد تخفیف خواستی هم بگو بهم البته این کدا فقط برای کتاب عکساشه