هیوا جانهیوا جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

هـیـــوا , فرشته ی آسمونی ِ ما

جشن دندونِ پرنسس ِ ما

1392/11/1 0:08
نویسنده : مامان زهرا
2,363 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز دلِ مامان  29 دی ماه برای شما دختر گلمون جشن دندونی گرفتیم ، چه جالب بود که دقیقا یه سال پیش همین تاریخ برای جوجوی نازمون که تازه فهمیده بودیم دخملیه وبلاگ درست کرده بودیم .

 

 

ادامه مطلب رو فراموش نکنین چشمک

عکسا رو به ترتیب از شروع مهمونی میزارم 

 

کیک خوشمزه ی هیوا جیگرخوشمزه

 

آجیل ِ مخصوص برای این مهمونی

 

وووووی آشِ دندونی خوشمزه

 

اینم نمای کلی ِ میز خوراکی ها قبل اینکه کسی بره سراغش چشمک

 

وقتی که هیوا کیک رو دیده ، وای دخملم چه ذوقی داره لبخند

 

هیوا جون و تینا جون

هیوا از دیدن تینا خوشحال شده اما تینا رو نمیدونم چرا میخواد فرار کنه ، شایدم واسه اینه که میدونه هیوا دستش برسه میخورتش استرس ، آخه قبل این عکس آستین تینا رو گرفته بود و واقعا میخواست بخوره تعجب

اینجام که خانوم خانوما خودکار و روان نویس رو برای اولین بار برداشته

دومین چیزی که برداشت آینه بود و سومین چیز هم طلا  ،نمیدونم با این تفاسیر دخملم قراره چیکاره بشه چشمک

تا یادم نرفته بگم که هیوا چون دوروبرش شلوغ شده بود اصلا خوشش نمی اومد ، واسه این اصلا نموند تا عکس تکی ِ خوب ازش بگیریم

اینجا عسلم میخواد کیک تقسیم کنه اما داره کارد رو میخوره استرس

 

واسه همینم بهتر دیدیم روش کار رو عوض کنیم یعنی اینجوری

 

 

 

خوشمزه ست مامانی؟ 

 

بعد اون مراسم تر تمیز کیک خوری، خانوم خانوما دارن با لذت از آش دندونیشون میل میکنن 

 

بعد از اینکه مهمونام رفتن بلاخره عسل خانوم خوش اخلاق شدن و رضایت دادن به فیگور گرفتن و عکس انداختن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم از روایت مصور جشن دندون عزیز دلِ مامان و بابا

دخترم انشالله همیشه برات به جشن و شادی باشه قلبماچبغل

 

 

* چند تا عکس دیگه هم با موضوع متفاوت هست اما همینجا میزارمش

 

بلاخره موفق شدیم از هیوا با لباس زمستونی عکس بندازیم هورا

اینقد که با پوشیدن اینجور لباسا توی خونه عصبانی میشه که همیشه مجبورم دم در با توی راه پله کت و کلاهشو بهش بپوشونم تعجب

 

اما اگه اینجوری توی خونه باشه حسابی خوشحاله

 

ایشون هم که معرف حضور همه هستین ، مهندسِ تمام عیارِ لپتاپ چشمک

با چه جدیتی هم به کارش مشغوله لبخند

 

هیوا : اجازه بدین فکر کنم ببینم مشکل از کجاست؟متفکر

 

آها پیدا کردم ، این دکمه هاش اضافه ست لبخند

 

*** یه سوالی که همیشه برام پیش میاد اینه که اکثر وقتا میام میبینم که توی یه روز وبلاگ هیوا حدود 100 نفر بازدید کننده داشته اما چرا نظرات که براش میزارن اینقد کمه ؟؟؟؟؟؟؟؟

دوستای گلم دخترم خوشحال میشه که نظرای شما براش به یادگار بمونه لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

نسیم مامان آسمان
1 بهمن 92 10:56
خاله قربونت بشه الهی انقدر تو ماهی .ایشاللهههههه همیشه جشن و شادی باشه برات عزیزم
مامان زهرا
پاسخ
نسیم جوون
عمه مریم
1 بهمن 92 13:03
مبارکه عمه جون ایشالا 100 ساله بشه خوشگلم
مامان زهرا
پاسخ
عمه جون جاتون خیلی خالی بود
شقا
1 بهمن 92 17:51
چه بزرگ شده ماشاالله زهرااا
مامان زهرا
پاسخ
شقی جونم
URKzZ8F5AV_05pUgHiuw7OxTbBUEaZyz-Ipc08T1WBHYzwVR4994bN7CvrUZQo5Lihn5_iXKsiW-6LnFAx8TKzg..
1 بهمن 92 19:04
اولین مروارید کوچولوت مبارک باشه خاله........هزار ماشالاااااااا گلم روز به روز نازتر میشی.
مامان زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم راستی گلم اسمت چیه؟ اینجا یه سری عدد و حروف نشونم میده!!!
خاله نکی
1 بهمن 92 19:20
مبارکه خاله جون. فدای این عکسای نازت بشم من
عذرا ننه ی سارا*
2 بهمن 92 16:50
چه جشنی......... واااااااااااااااای دلم خواست هم از کیک هم از آش ایشالله مبارکش باشه و مرواریدای دیگش هم به سلامتی خودشون رو نشون بدن
مامان زهرا
پاسخ
ممنون عذرا جون انشالله مرواریدای سارا جون هم به سلامتی بیرون بیان
maman masi
3 بهمن 92 15:32
ای جانمممممممم عسلم دندونیت مبارکه خاله.. قربونت برم ماشالله چه بزرگ شدی. به خدا این آرسام وقت واسم نزاشته بیام وبلاگتو ببینم قربونت برم زهرا جون من جمعه شبش شمارو تو فروشگاه احمدی دیدم ولی فکر کردم اشتباه کردم بعدش هر چی گشتم که هیوا رو از نزدیک ببینم نشد یه سوال شما هیوارو پیش کدوم دکتر میبری؟؟ اینم واسه هیوا گلی
مامان زهرا
پاسخ
مرسی مصی جون، میبینم چند وقته کم پیدایی وضعیت منم همینه به وقت داشته باشم فقط به وبلاگ میرسم، دیگه از کل دنیا بیخبرم واقعاااااااااا؟ خوب چرا نیومدی جلو؟ من که عکسی ندیدم ازت که بشناسم دکتر هیوا ، مسعود شفیعی روبروی داروخونه شبانه روزی گلسار ، بین آزمایشگاه سینا و داروخونه بهره مند
ساجده
3 بهمن 92 16:01
ووییییییییی خوش به حال هیوا جون چه جشن خوشگلی براش گرفتن چه کیک خوشگلی منم میخوامممممممممممممم زهرا جون نمیگی با این همه چیزای خوشمزه آدم دلش میخواد هیوا رو هم بخوره ههههههههههه
مامان زهرا
پاسخ
جاتون خالی ساجده جون ووووی نکن اینجوری دل یسنا جون اب میشه خووووووووو عزیزمممممممممم دیر رسیدی خودم درسته قورتش دادم هزار بار تا حالا
خاله سارا
5 بهمن 92 2:15
وااااااااای چقد خوشگل شده هیوا جون، دوست دارم بیام ببینمش اولین دندونتم مبارک باشه هیوا جون، خوب مواظب دندونات باش که وقتی بزرگ شدی خدای نکرده اذیتت نکنه چه مراسم زیبایی، به سلامتی ایشالا ،حسودیم شد کاش واسه ما هم از این مراسما میگیرفتن که وقتی بزرگ شدیم عکساشو ببینیم ذوق کنیم راستی زهرا جان شما دکترت زمان بارداری کی بود؟ اینم از نظرات خاله سارا ، حالا ببینم بازم مامانت میگه نظر نذاشتی!!!
مامان زهرا
پاسخ
به به سارا جون بلاخره دیدمت اینطرفا خوبی؟ مرسی خاله جون دیر نشده ها میخوای برات مهمونی بگیریم الان؟ دکترم معصومه جعفری ، مطبش خ سعدی ، ساختمان پزشکان آرتین
مامان مهرنگار
5 بهمن 92 12:39
عزیزم چقدر این دخمله بزرگ شده ماشااله هزار ماشااله من دیر به دیر میام نت اما این سری با دیدن هیوا جون دلم میخواد تند تند به وبلاگش سر بزنم جشن دندونیش هم مبارک ان شااله جشن دانشگاه رفتن و عروسیش از طرف من ببوسش خواهر
مامان زهرا
پاسخ
سلاممم عزیزمممممم کجایی؟ خیلی وقته خبری ندارم ازتا مرسی دوستم ، دختر شما هم حتما تا حالا خانومی شده برای خودش برام ببوسش خاله جونی خوشحال میشیم بهمون سر بزنین
ساناز مامان نیکان
5 بهمن 92 18:51
عزیزمممممم زهرا جون اول از همه یه خسته نباشید جاناااانه نثار شما مینمایم دوستم. آفرین به این هم سلیقه و تمیزی...کیف میکنم عکسها رو میبینم.واقعا همه چی عالی و به نحو احسن دوم اینکه وای چقد اون زلفاشو دوس میدارم که دوتادونه گل سفید زده بهشون جینگیل مستونشون کرده ای جووونم سوم اینکه ایشالا دونه به دونه ی دندونات بدون دردسر دربیاد خاله جون چهارم اینکه کشته مرده ی اون فیگورا و لباساتمممم عسلم.چقده دخمل جیجری هستی شما زهرا جون انشالا همیشه دلتون گرم و لبتون خندون باشه و در کنار هم لذت ببرین
مامان زهرا
پاسخ
مرسی ساناز جون ، خسته نباشیدو خوب گفتی فدات شم چون یهو تصمیم گرفته بودیم دندونی رو 2 روز بعد بگیریم و هیچی هم آماده نبود، شبانه روزی کار کردیم وای نگو این زلفاش دل ما رو آب کرده تا اینقد شده مرسی خاله جوووونی ، از طرف هیوا بودش
شقایق
8 بهمن 92 1:41
عزیزم مرواریدات مبارکککککککککککککک...چقدر ناز شدییییی تو دخمللللللل چه جشن خوشگلی... دست مامان و بابا هم درد نکنهههههههه
مامان زهرا
پاسخ
مرررررررررسی شقایق جون ، برای رستا جون
نازی مامان امیر علی
8 بهمن 92 13:07
سلام لومی جونم چطوری من همیشه وبلاگ هیوا جونو دنبال میکنم خیلی جیگره این دخمل ناز جشن دندونیش مبارک باشههههههه
مامان زهرا
پاسخ
سلام نازی جون خوبی؟ امیرعلی خوبه؟ عزیزممممم لطف داری که به فکرمونی
سمانه مامان آرنیکا
8 بهمن 92 21:09
ماشالله به این هیوای قشنگ و اون دو تا دندون سفیدشایشالله همه دندونات به راحتی و بدون دردسر دربیاد عزیزم
مامان زهرا
پاسخ
ممنون گلم واسه همه بچه ها خدا کنه راحت باشه تا کمتر اذیت بشن
مامان مینا
10 بهمن 92 10:52
مبارکههههعزیزم ماشالا خیلی نازهبا کارن من تو یه ماه دنیا اومدن
مامان زهرا
پاسخ
عزیزمممممم لطف داری ای جونم خدا حفظ کنه کارن جون رو زیر سایه پدر مادر شما خواننده خاموش بودی تا حالا؟
زهره مامان بارسین
12 بهمن 92 14:21
چه جشن دندونی خوشگلی . جی ما خالی . دست مامان هنرمند درد نکنه . ما هم جشن گرفتیم اما بدون مهمون .و مثل غذای نذری بردیم پخش کردیم
مامان زهرا
پاسخ
بهلههههههه جای همه دوست جونا و بچه هاشون خالی بود آخی عزیزم اشکالی نداره کهههههههه
مامان بهادر
12 بهمن 92 18:36
وای وای وای هر چی از زیبایی این پرنسس خانوم خوشگل بگم کم گفتم هزار ماشالله از طرف من بوس بارونش کن مبارکت باشه عزیزم دست مامان گلتم درد نکنه که حسابی سنگ تموم گذاشته
مامان زهرا
پاسخ
از طرف شما بود برای هیوا قربونت برم عزیزم
بهار
13 بهمن 92 13:31
مبالک باشه مروارید خوشگلت خاله جون انشالا عروسیت گل دختر قشنگ من همیشه به وبت سر میزنم چون شما هم سن باران منی دوستت دارم خانم جیگر طلا
مامان زهرا
پاسخ
مرررررررسی عزیزم خانومی خوب آدرس وبلاگت رو بزار ما هم باران خانوم شما رو ببینیم
ساناز مامان نیکان
14 بهمن 92 13:39
سلام زهرا جوون. خوبی عزیزم؟ هیوای گلم چطوره؟ امیدوارم سرحاااال و قبراق باشه ببوسش از جای من این گل دخملتو...انقد خوشم میاد بهش میگی گلکم زهرا جون من دو تا سوال دارم ازت...یکی اینکه وزن هیوا جونمو توی 5 ماهگی ننوشتی...نیکان 4 روز دیگه 5 ماهش تموم میشه گذاشتمش روی ترازو 8200 بود...چون تا 4 ماهگیش همه چیش مثل هیوا بوده کنجکاو شدم بدونم....و دیگه اینکه یادته یه خانومی میومد کلوپ نانا به اسم الهام پی؟ از رشت هم بود به گمونم...یادته یه سقط داشت و دوباره باردار شد و دیگه رفت که رفتتتتتت...میخواستم ببینم ازش خبری نداری؟؟؟ چند روزه هی میاد توی ذهنم..خانوم خیلی خوبی بود...ممنونت میشم اگه جواب بدی
مامان زهرا
پاسخ
سلام ساناز جون قربونت شما خوبی؟ نیکان جونمون چطوره گل پسر؟ هزار ماشالا وزنش خوبه که، 5 ماهگی رو یادم نمیاد ، 4 ماهگیش که 7.5 بود و 6 ماهگی 8.75، فکر کنم 5 ماهش همون حدود 8- 8.2 بوده آره الهام رشتی بود اما منم متاسفانه دیگه خبری ندارم ازش، یه شماره هم بهم داده بود اما هر وقت گرفتمش خاموش بود و نتونستم پیداش کنم
اسرین
15 بهمن 92 0:49
سلام عزیزم مبارک هیوا جونم باشه، ممن میخوان هفته دیگه برای امیر احمد جشن بگیرم. میشه یکم راهنمایی کنی؟ جریان خودکار و طلا و ... اینا چیه ؟
مامان زهرا
پاسخ
ممنون گلم معمولا برای دندونی یه سری وسیله که مثلا هر کدوم نشونگر یه شغله میزارن جلوی نی نی که هر کدومو اول برداشت میگن قراره چیکاره بشه خودکار که قدیما نشونه معلم یا نویسندگی بود ، البته اینا همه برای سرگرمیه خیلی جدی نیس
ساناز مامان نیکان
18 بهمن 92 11:27
خانوم تاخیر دارینااااا...هیوا جونم 8 ماه رو پر کرد...8 ماهگیش مبارک باشه قربونش برم من منتظر دیدن روی ماهشم ساناز جون میدونم تاخیر دارم یه خورده سرم شلوغه آخه
نسرین مامان آنوشا
19 بهمن 92 16:04
سلام زهرا جونم خوبی؟ من اون سری پیام گذاشتم یعنی یادم رفته تایید بزنم نیستش قربون هیوا جونم برم خیلی دلتنگشم بیا عکساشو بزار دیگه خیلی نامردی که مارو میزاری تو خماری ماچ گنده واسه هیواااا
مامان زهرا
پاسخ
سلام نسرین خوبی؟ عزیزم هر چی پیام میاد تایید میکنم و جواب میدم ، شاید خودت ارسالش رو کلیک نکردی سرم حسابی شلوغهههه
مامان محمدپارسا
22 بهمن 92 15:45
سلام.جشن دندونی هیوا جون مبارک.ایشالاه بقیه دندوناش براحتی در بیاد.شما هم رشتی هستین؟خوشحال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنید. آمارگیر وبلاگتون یه کوچولو راست نمیگه.منظورم اینه که واقعآ 100 نفر نمیان که فکر می کنید نظر ندادن و رفتن!
مامان زهرا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی آره همشهریم ، به روی چشم پس جطور باید بفهمم چقد بازدید کننده دارم؟
خاله
3 اسفند 92 17:28
خدا حفظش کنه.......................
بهار
7 اسفند 92 13:00
خدا براتون حفظش کنه خیلی نازه.
مامان باران
28 دی 93 11:55
جشن دندون هیوا خیلی قشنگ بود دخترمنم 9بهمن جشن دندونی داره امیدوارم جشن دندونی باران عزیزم هم خوب برگزاربشه خیلی دلهره دارم دعاکنید وازخداوند میخوام مواظب تمام فرشته های کوچک ومهربون ماها باشد همچنین فرشته قشنگ وناز شما
مامان زهرا
پاسخ
عزیزم‌مبارک باشه دندونای باران کوچولو، خدا حفظش کنه زیر سایه‌پدر مادرش