هیوا جانهیوا جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

هـیـــوا , فرشته ی آسمونی ِ ما

نفسم مبارکه 8 ماهه شدنت

1392/11/19 22:12
نویسنده : مامان زهرا
714 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلِ مامان خوشگلم 8 ماهگیت مبارک قلب ، دخترم انشالله همیشه سلامت باشی بغل، شرمنده م بابت تاخیری که برای این پست داشتم ناراحت، یه مدته سرم شلوغه

دختر نازم روز به روز داری شیرین تر میشی و حسابی دلبری میکنی مامان فدات شهقلب، از وقتی هم تصمیم گرفتم که دیگه شاغل بشم حسابی مامانی و خیلیییییی به من وابسته، خیلی سخت میتونم بزارمت خونه و برم بیرون، یعنی باید یه جوری بشه یواشکی در برم تا منو رفتنمو نبینی وگرنه گریه میکنی  ،حتی وقتی خونه باشیم و کنار هم به محض اینکه ببینی صورتم به طرفت نیس و یا یه خورده فاصله میگیرم سریع گریه، از بیرونم بیام و ببینم آروم نشستی به بازی اما باز تا چشمت میفته بهم سریع عکس العمل نشون تا بغلت کنم

خوب بهتره دیگه از پیشرفتات بگم، الان خانوم خوشگلِ مامان عشقِ اینه که دستشو بگیریمو تاتی تاتی به همه جای خونه سرک بکشه  ،هر جایی هم که توجه ش رو جلب کنه توقفف میکنه تا کاملا ازش سر در بیاره ،یکی از این چیزا گلای فرشه که فکر میکنه میتونه برشون داره و هی ناخن میکشه روش

حسابی هم به صحبت کردن و آواز خوندن افتاده ، اووققققوووو  آققققاااااا اوووووففووووووو اگگگگگیییی ببببباااااااااااه اگگگگگگگه ، خیلی وقتا هم که میخواد جواب حرفای ما رو بده با لبش پوف پوف میکنه که نمیدونم معنیشون چی میشه

همچنان هم به شدت علاقمند به پخ بازی و دالی بازیه و حسابی شاد میشه با این بازیا ، اینجوری شد که بلاخره یه کاربرد برای ستون توی هالمون پیدا شده و اونم دالی بازی با هیوا جیگرهچشمک

راااااااااااستی خبر جدید هم اینکه لثه ی دخترم برای مروارید سومش هم باز شدههورا، انشالله که راحت بیرون بیاد  و کمتر  اذیتش کنه

16 بهمن وقتی سر شیر خوردنش اونجوری با یه فشارش دردم اومد شک کردم دندونِ جدیده و فرداش به زحمت یه خورده  معلوم شد که لثه ش باز شده،  آخه درد داره براش و اصلا نمیزاره خوب بتونیم ببینیم

کلی چیزای دیگه هم هستا برای تعریف کردن ، اما الان یادم نمیاد، انشالله برای پستای بعد مینوسمشون

 ** اصلاحیه 24 بهمن

دیدن دندون بالاییِ هیوا توهمی بیش نبود  **

حالا هم میرسیم به عکسای گل گلک ِ مامان

دخترم عاشقتمممممم  ،عاشق این مدل نگاه کردنات و خندیدنتقلب

 

اوه اوه چه ژستو اخمی  ،  دخترم شما که داری شکلات رو میخوری چرا اینجوری نگاه میکنی؟ ازین ناراحتی چرا پوستشو برات باز نکردیم؟

 

دخترم آخه این شیشه مناسب شماست که میخوای بخوریش؟ لبخند

 

وقتی اینجوری توی بغلم میخوابی دلم میخواد فقط نگاهت کنم و بوت بکشم قلب

 

جیگرم خوشتیپ کرده بره مهمونی

 

 

این هم حسن ختام عکسای این پست،  هیوا میون برفا ، خیلی هم خوشش نیومد وقتی نشوندنمش روی برف، از قیافه ای که به خودش گرفته معلومه

پسندها (1)

نظرات (16)

مامان پارسا
20 بهمن 92 0:48
ای جونمی هزار ماشالا به هیوا خانوم خوشگل ........خدا حفظش کنه.
مامان زهرا
پاسخ
سلامت باشی عزیزم
اعظم
20 بهمن 92 8:55
سلام مامان زهرای مهربووووووووووون 8 ماهه شدن هیوا جون مبارک باشه عزیزم. ماشاالله خانومی شده واسه خودش. پس کیک 8 ماهگیش کووووووووووووو ؟؟؟!؟!؟!؟؟! من دلم کیک میخواد از طرف من لپای خوشگلشو ببوس عزیزم
مامان زهرا
پاسخ
سلام اعظم جون، مرررسی گلم عزیزم یادم نیار دیگه، هیوا این ماه کیک نداشت
خاله نکی
20 بهمن 92 20:16
اللللللهههههی فدات بشم من که اینقدر بانمکی خاله. قرررررربونت بشم من
ساجده
20 بهمن 92 22:47
ای جونم عاشق حرف زدن بچه هام من چه لباسای خوشگلیییییییییییییی
مامان زهرا
پاسخ
من بیشتررررررررررررررر لباسش سوغاتیه
اسما
21 بهمن 92 1:19
سلامممممممم به روی ماه دخملی نازمو مامانی مهربونش وای خدای من قربون حرف زدنش ، جیگر دالی بازیشو ، آدرین هم عاشق دالی بازیه پخ هم دوست داره مثلا من برم زیر صندلی غذاش بعد یهو پخ کنم غش غش میخنده وای بچه ها خیلی شیرینن ، خدا حفظشون کنه . ایشاله به سلامتی هم توی کارت موفق موفق میشی عزیزم. وووووی عکساشو نیگا ، موش موشی سومین دندونت مبارک . وای زهرا ؟؟؟پَ کو کیک ؟؟؟ ایشاله جمع سه نفرتون همیشه ی همیشه شاد و پر ازخنده باشه
مامان زهرا
پاسخ
سلاممممم عزیزممممممم بدونی چه با مزه حرف میزنه مخصوصا وقتی هیجان زده میشه ، همینجوری یه سره میگه گگگگگگگگگ مرسی عزیزم برام دعا کن دیدم داره تکراری میشه این ماه کیک نگرفتیم انشالله که همه خونواده ها کنار هم شاد و سلامت باشن
اسما
21 بهمن 92 19:44
یادم رفت هشت ماهگی نفس خاله رو تبریک بگم ورورد به نهمین ماه زندگیت مبارک خاله جونی در ضمن مامان زهرا ما از شما کامنتی نداشتیم
مامان زهرا
پاسخ
مررررررررررررسی خاله جون ای بابا کامنتمو بلاگفا خورد؟
نسرین مامان آنوشا
22 بهمن 92 14:37
هشت ماهگی ات مبارک جیگر خاله قربون تو بشم خانم کوچولوی تیپ چه لباسای خوشگلی چه مامان با سلیقه ای به به بوس واس هیوا گلی و مامان مهربوش
مامان زهرا
پاسخ
خاله نسرین جون
ساناز مامان نیکان
23 بهمن 92 21:33
عزیزم...ماشالا به خانوممون..قربون شما بشم من. هیوا جونم چقدر نازه که جلوی چشمای ما داری قد میکشی و ما هم میبینیمت دردونه خانوم. الهی چشم بد از شما بدور باشه خاله. ورود به 9 ماهگیت مبارک .بهترین ها رو برای خودت مامان زهرا و پدر گرامی خواستارم.میبوسمتتتتت
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم ساناز جون شما خیلی لطف داری
مامان بهادر
24 بهمن 92 18:33
عزیز دلم مبارکت باشه مثل همیشه از دیدن عکسهای خوشگل خانوم خیلی لذت بردم روی ماهت رو میبوسم هزار ماشالله
مامان زهرا
پاسخ
سپیده جونم خیلی بهمون لطف داری
ملینا
1 اسفند 92 10:33
ماشالله هیواجون چقد ناززززززززززززززززززززه مامانش براش اسفند دود کن
مامان زهرا
پاسخ
مرسی عزیزممم
بهار
3 اسفند 92 12:31
وای چه جیگری شده هیوا خانم لباسای خوشملشو بخورم خانومی ادرس وب بارانو گذاشتم خوشحال میشم سر بزنید
خاله تینا
4 اسفند 92 23:55
سلام زهرا جونم . چقدر عمر زود می گذره انگار همین دیروز بود بهم زنگ زدی گفتی دخمل دار شدی . تا می تونی از این لحظه ها لذت ببر . ماچش کن تپلی رو ...
مامان زهرا
پاسخ
سلام عزیزمممم واقعا خیلی زود داره میگذره، هنوز مامان شدنم باورم نمیشه وای به حال اینکه اینقدم گذشته از دنیا اومدنش
Samaneh
9 اسفند 92 20:45
مرسی دوستم منم تو کلوپ عضو شدم بوس برای خودت و دختر خوشتیپ و نازت
خاله نکی
13 اسفند 92 0:44
مامانشششش عکس جدید بذار دیگه. دلم آب شددددد. چندروزه ندیدمش دلم یه ذره شده واسش
زهره مامان بارسین
13 اسفند 92 13:44
این پرنسس کوچولو رو بده من بخوررررررررررررررررررم
نسرین مامان آنوشا
14 اسفند 92 21:13
نه ماهگیت مبارک هیوا جیگر مامانش سرش شلوغه نمیاد واسه ما معتادا عکس این جیگرو بزاره خسته نباشی زهرا جونم بوس واسه خودت و هیوا جونم
مامان زهرا
پاسخ
مرسی نسرین جونم عزیزم خوبه درک میکنی